Bonjour,Je vends 2 cables OCOS  constant low impedance en bon état. L'un mesure 6,70 m ,l'autre

4.40 m.380 euros  pour le tout ou 260 euros pour celui qui fait 6.70 et 175 euros pour celui qui fait 4,40 mètres. Chaque cable est équipé de fourche d'un côté et nu de l'autre.
J'offre le port sur la France.
Je vends une paire de 300 b Shuguang  50 years treasures neuves dans  leur coffret.Prix 250 euros port compris
A vous lire.
Charles.

Vous devez être membre de Club Hifi pour ajouter des commentaires !

Join Club Hifi

Votes 0
M'envoyer un e-mail lorsque des personnes répondent –

Réponses

  •  Trois photos des cables OCOS.L'inscription Ocos est très petite et difficile à lire sur la photo.Beaucoup plus lisible quand on a le cable en main. 

    Ocos speakers cable.JPG

    Ocos speakers Cable(6).jpg

    Ocos speakers cable(5).jpg

  • Hello Albert

    As requested I will send you several pictures of the cables.Please send me your mail address by return.My address is  "cs.consultant@orange.fr."You will notice that the inscription OCOS on the cable is difficult to read since it is very small but if you know this cables you will recognize the letters.

    Regards.

    Charles.

  • Hello  Albert ,

    I am unfortunately travelling till Tuesday night and will try to send you pictures before.The cables are presently at a friend place to assess whether they match well with his equipment.I'll keep in touch with you.

    Regards.

    Charles.

    PS:Are you the Albert from Barcelona I sold a Pink Floyd record to?

  • Hello, I'm interested in your Ocos cable. If you send me a photos to see original cable letters and terminations, I want to buy it.

    Merci 

    Albert from Barcelona 

  • En deplacement de derniere minute pour dix jours.Les câbles sont en bon état.S'ils vous intéressent je vous enverrai des photos en rentrant.
    Charles.
  • Bsr, mettez au moins les photos du câble.

This reply was deleted.